Pentru admiterea  în U.A.M.S.-uri conform H.G. 412/2003 sunt necesare următoarele documente:

  • Cererea de solicitare a internării pe o perioadă determinată. Cererea este completată de persoana care a solicitat asistarea în unitate
  • Cererea de solicitare a internării
  • Grila de evaluare medico-socială aprobată prin Ordinul al M.S.F și M.S.S nr. 491/180/2003 completată pe partea medicală de către medicul specialist care a făcut recomandarea internării în unitate (se eliberează și completează la PRIMĂRIA de domiciliu)
  • Grila de evaluare medico-socială
  • Ancheta socială eliberată de primăria de domiciliu;
  • Adeverință că realizează / nu realizează venituri din agricultură (asistat), Primărie – birou agricol;
  • Adeverință de venit (asistat), Administrația Financiară
  • Documente și analize medicale (bilet de ieșire din spital cu recomandarea de tratament de la medicul specialist, aviz epidemiologic, TBC, VDRL, HIV, scrisoare medicală);
  • Adeverință de la medicul de familie cu toate diagnosticele medicale;
  • Acte de stare civilă (B.I sau C.I, certificat de naștere, certificat de căsătorie, certificat de deces soț / soție, după caz);
  • Acte doveditoare veniturilor realizate cu caracter permanent: cupon pensie actual, ajutoare sociale / speciale sau, după caz, declarația pe propria răspundere că nu are venituri, document legalizat;